Sprememba lastništva in uporabnikov

Osnovne informacije

Na podlagi Stanovanjskega zakona in Pravilnika o upravljanju večstanovanjskih stavb imajo etažni lastniki dolžnost upravnika obveščati o:

spremembi lastništva posameznega dela (17. člen Stanovanjskega zakona),

sklenitvi ali spremembi najemne pogodbe (24. člen Stanovanjskega zakona),

številu uporabnikov (oseb in psov) posamezne enote (29. člen Pravilnika o upravljanju večstanovanjskih stavb).

Sprememba števila uporabnikov se upravniku sporoči na za to predpisanem obrazcu.

Sprememba lastništva

Etažni lastniki morajo upravnika obveščati o spremembi lastništva posameznega dela.

Stanovanjski zakon (Uradni list RS št. 69/2003 in nasl.; v nadaljevanju: SZ-1) v 17. členu določa, da mora etažni lastnik, ki prenese lastninsko pravico s pravnim poslom, upravnika takoj, najkasneje pa v 30 dneh od dneva, ko ima pridobitelj pravico predlagati vpis lastninske pravice v zemljiško knjigo, obvestiti o spremembi lastninske pravice in mu predložiti kopijo dokumenta, iz katerega so razvidni vsi podatki o spremembi lastništva in o novem lastniku.

Če se lastninska pravica na posameznem delu spremeni na podlagi drugega pravnega naslova (torej ne s prenosom lastninske pravice s pravnim poslom), mora pridobitelj lastninske pravice upravnika takoj, najkasneje pa v 30 dneh od dneva, ko ima pridobitelj pravico predlagati vpis lastninske pravice v zemljiško knjigo, obvestiti o spremembi lastninske pravice.

Opozorilo: Notifikacijska dolžnost o spremembi lastništva je na strani etažnega lastnika in upravnik lastništva ni dolžan ugotavljati po uradni dolžnosti. Glede na navedeno etažne lastnike prosimo, da spoštujejo navedeno zakonodajo. Etažni lastnik, ki upravnika ne obvesti o spremembi lastništva, je v skladu s prvim odstavkom 169. člena SZ-1 v prekršku in se za to lahko kaznuje z globo s strani prekrškovnega organa.

Menjava upravnika je z nami preprosta

Morda se vam zdi, da je menjava upravnika zahtevna ali stresna. Naša ekipa vam ta proces olajša s strokovnimi nasveti in vodenjem skozi vse potrebne korake, da nemoteno vstopite v vaše novo obdobje.

Postanite naš partner

Sodelujte z nami in postanite del naše mreže zadovoljnih partnerjev. Raziščimo priložnosti za sodelovanje na potencialnih projektih in skupaj dosezimo želene uspehe.

Vloge in obrazci

FAQ

Kaj vključuje storitev upravljanja večstanovanjskih stavb?

Naša storitev upravljanja večstanovanjskih stavb vključuje redno vzdrževanje, pregledovanje stanja, upravljanje sredstev rezervnega sklada, administrativno-računovodske naloge in tehnično podporo za nemoteno delovanje vaših nepremičnin.

Kako pogosto izvajate preventivno vzdrževanje?

Preventivno vzdrževanje izvajamo redno, glede na specifične potrebe in zahteve posamezne nepremičnine. Naša ekipa poskrbi, da so vsi ključni sistemi in komponente stavbe pregledani in servisirani v skladu z najboljšimi praksami in standardi.

Ali nudite storitve za poslovne stavbe?

Da, celovite energetske storitve nudimo tudi za poslovne stavbe in industrijske uporabnike. Te navadno vključujejo oskrbo s plinom, zagotavljanje ogrevanja in celovito energetsko svetovanje.

Kako lahko zamenjamo upravnika za našo stavbo?

Postopek menjave upravnika je preprost. Le kontaktirajte nas in naša ekipa vam bo pomagala čez vse potrebne korake, vključno s pripravo dokumentacije, obveščanjem lastnikov in organizacijo za nemoten prehod.

Novice

Ostanite na tekočem z najnovejšimi novicami in odkrijte naše nove projekte ter rešitve na področjih upravljanja ter načrtovanja.

Polletno poročilo o slovenskem trgu nepremičnin za leto 2024

16. Okt

GURS je objavil nove izračune posplošenih vrednosti nepremičnin

10. Okt

Nov sistem obračunavanja omrežnine

1. Okt

Kontakt

Naslov

Bleiweisova cesta 14, Kranj

Vsi kontakti

Kontakti

Naslov

Bleiweisova cesta 14, Kranj

Vsi kontakti

Kontakti

Naslov

Bleiweisova cesta 14, Kranj

Vsi kontakti

Kontakti

Naslov

Bleiweisova cesta 14, Kranj

Vsi kontakti

Kontakti
Novoletna cestitka